فضای اداری

اصول طراحی محیط اداری شامل نوع فعالیت سازمان، فرهنگ سازمان، نوع فعالیت‌های جاری، نیازهای عملیاتی در محیط می شود که لازم است با فرآیندی مناسب، طرح ریزی و اجرا شود. 

برای این کار، شما پس از تماس با آناگ به جلسه نیازسنجی دعوت خواهید شد، در این جلسه تمامی نیازهای مرتبط با نوع فعالیت‌هایی که در هر حوزه از شرکت شما رخ می‌دهد، شناسایی شده و سوالاتی از شما پرسیده می شود. این سوالات به منظور درک هرچه بهتر محیط مناسب برای آینده دفاتر شما خواهد بود که در آن سطح بهره‌وری کل سازمان، بیشینه گردد. پس از این فرآیند، شما با انتخاب‌های خودتان، سلیقه ظاهری برای طراحی ویژوال محیط کار خود را آشکار خواهید کرد که شامل فرم، رنگ، طرح و ... می شود. در نهایت تمام اطلاعات شما به واحد طراحی ارسال می گردد تا تیم مهندسی محصول، راهکارهای بهینه برای فضای کسب و کار شما را طراحی و مدلسازی کنند. حال شما به جلسه نهایی دعوت خواهید شد تا محیط کار رویایی خود را بر روی طرح‌های سه بعدی ببینید و از هزینه‌ها و برآورد زمانی اجرا باخبر خواهید شد. با آناگ همراه شوید...

 

برندهای همکار

کلکسیونی از برندهای معتبر و باکیفیت فعال در عرصه صنایع مبلمان صفحه ای و آشپزخانه

View all
View

Leicht

لایشت برندی آلمانی است که بیش از 80 سال در عرصه تولید و توزیع سیستم های با کیفیت آشپزخانه فعالیت...

View

Turn the kids’ favorite old tees into a work of art.

Lorem ipsum dolor sit amet consectetuer sem ligula Morbi nulla wisi. Ornare cursus orci pretium...

View

Use picture frames to spell out a fun message

Sed morbi pede eget lorem vel id et amet est eros. Dapibus pharetra hendrerit Vestibulum Lorem...

View

We highlight 10 of our most dramatic bath transformations.

Lacinia risus massa urna sem Aliquam justo justo Phasellus et turpis. Tristique orci massa...